KSE winnaar tweede Enginia ‘Customer of the Year Award’

22 februari 2018

Enginia heeft voor de tweede keer een Customer of The Year award uitgereikt. And the winner of 2017 is…. KSE Process Technology B.V. De genomineerde bedrijven zijn klanten uit de maakindustrie waarbij innovatie hoog in het vaandel staat. Zij zijn geselecteerd op basis van innovatie, kwaliteit van de engineers, de mate van samenwerking met Enginia en verbetering van engineeringprocessen.

 

Waarom een Customer of the year award?

“Door de levering van PLM software en onze dienstverlening komen wij in contact met de top van innovatieve bedrijven uit de maakindustrie. Wij zijn de spil in een netwerk van bedrijven die allemaal met dezelfde uitdagingen worstelen. Smart Industry, Industrie 4.0,. Middels onze evenementen, waaronder deze award uitreiking, brengen wij deze bedrijven met elkaar in contact en kunnen zij ervaringen uitwisselen en van elkaar leren”, aldus Paul Hörchner Directeur Enginia.

Tijdens een working diner werd de winnaar, KSE Process Technologie B.V., bekend gemaakt. Giel Menting, Directeur Operations bij KSE nam de award en bijbehorende prijs in ontvangst. KSE Process Technology levert doseer- en weegsystemen en automatiseringsoplossingen en diensten voor fabrikanten van poeders, korrels en granulaten voor de diervoederindustrie en verwante industrieën.

“Het bedrijf heeft een erg succesvol jaar gehad. Groei in omzet, meer projecten en uitbreiding in personeel. Daarnaast hebben ze een proef met 3D Print technologieën toegepast in productie. Het afgelopen jaar is er tijd en geld geïnvesteerd om software applicaties en -tools (met name PLM tools) te upgraden. Hiermee heeft KSE een grote stap gezet in digitalisering en gaat de productiviteit en kwaliteit omhoog. Dit levert zowel voor KSE als haar klanten winst op.

Met het huidige Teamcenter platform, in combinatie met Solid Edge, Technical Publications, Simulatie software én de juiste mensen, kunnen zij de komende jaren doorgroeien.

Met als doel de verbinding tussen engineering, productie en service te optimaliseren.  Kortom bij uitstek een innoverend bedrijf dat de titel van Enginia Customer of the year verdiend heeft“, aldus Wout Meijer, Sales Manager Enginia.

“KSE heeft dit jaar als motto: Improve your process. Goede mensen, verbeterde-  processen en procedures, digitale tools en het waarborgen van kennis zijn hierbij essentieel.  Door de levering van de software, maar ook zeker door de ondersteuning bij het gebruik en de implementatie van Teamcenter, Solid Edge, Technical Publications en simulatiesoftware ondersteund Enginia ons bij het verbeteren en digitaliseren van onze processen. Zonder digitale tools, geen kenniswaarborging en geen groei. Deze award is een mooie bevestiging van onze goede samenwerking”, aldus Giel Menting, Directeur Operations bij KSE.

Website KSE

Website Enginia

Comments are closed.